Potravinářský PRŮMYSL je velkovýroba, která jde s dobou a využívá moderní prostředky prodeje, hlavně sílu marketingu. Na tom by nebylo nic špatného, vždyť i farmáři cítí potřebu zviditelnit se a udržovat kontakt s klienty, využívat sociální sítě a propagovat svoje produkty cestou, kterou by před deseti lety nepovažovali za důležitou. Jak se mění kultura a síla marketingu, mění se i terminologie. Bohužel, to, co si náš selský rozum dle prvního dojmu myslí, ne vždy odpovídá skutečnosti.
Všimněte si prosím velmi kreativního způsobu obrábění kovu na dřevoobráběcím soustruhu. Já čuměl, ale blbý nápad to není..
Dovedu si to představit i jako antikorozní ochranu dřevěných a ocelových kůlů zatloukaných do země...
Kam se hrabe Polreich..?
Stále marně hledám způsob, jak oloupat vařená vajíčka. Všechny recepty počítají s "čerstvými" vejci z obchodů, ale ještě jsem nenašel způsob, jak oloupat čerstvá vejce vypadlá slepici z prdele ještě téhož dne. Že by snad ted?