Článek Valach - další generace

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Valach - další generace

14. 09. 2008 - 11:08

cestovatelka*: Mno, hm... Shodou náhod se teď docela zajímám o téma selhání antikoncepce a musím říct, že kdybych byla v situaci tvé dcery, asi bych se složila... před maturitou... Vyhlídky opravdu nic moc. Budu ale věřit, že ona dostala alespoň něco z té životní síly svého otce...

---
cestovatelka.pise.cz

14. 09. 2008 - 11:16

valach ostravski: Doma není nikdy nikdo prorokem..

---
www.dennapicu.pise.cz

14. 09. 2008 - 14:23

zu: Milý Valachu, z jedné strany vám hodně rozumím a chápu....Také bych si pro svoji dceru představovala "lepší" partii (schopnou života:buď vzdělanou, nebo manuálně zručnou), ale vzhledem k tomu, že v tom baumaxu je jen na půl úvazku, tak se mě chce doufat, že studuje a tam jen přivydělává.
Jinak,VAŠE holka bude mít to miminko a je to prima a zázrak, že může v dnešní době otěhotnět. Čert vezmi chlapa, když to s ním nevyjde (budou se vůbec brát?)holčina má zázemí a vy ji nenecháte padnout. Není to sice po "emericku", tam mají názor, že se mladí musí starat sami od sebe,ale u nás jsou tradičně silné rodinné vazby....Jo, vzala to holčina za opačný konec. Nejdřív dítě.....ale dobře - ve 30 letech bude mít už velkého potomka a může začít "dělat na sobě".Věřte, že má od vás obou dobrý základ, a nastavenou laťku. Protože já jsem volila opačnou cestu, zdá se mě nyní, že mladí lidé by měli mít děti. Už kvůli tomu, že mají větší šanci porodit zdravé a nezatížené dítě, že ho vychovají "ani nebudou vědět jak" (neznají ještě všechny záludnosti a strasti)a když je potomek už samostatný, jsou stale ještě ve věku, kdy na sobě mohou pracovat a dohnat i ve vzdělání to zameškané. Tohle je dobrý postup, má-li holka nebo kluk dobré rodinné vazby.
A jinak, valachu ostravsky, vžďyť je to vlastně zázrak. Hlavně ať jsou všichni zdraví......))))Držím palce......celurodu.

14. 09. 2008 - 16:43

valach ostravski: Smutné je, že on tam pracuje na půl úvazku protože mu to stačí a víc nepotřebuje. A protože to takhle funguje už léta, jsem si prakticky jist, že na tom bude těžko něco měnit a nedonutí ho ani skutečnost, že si pořídil potomka. Nulová ctižádost, život ze dne na den. Žádné plány do budoucna, alespoň o ničem nevím.
Jistěže holku "padnout" nenechám, ale stejně by mě zajímalo, jak si to ta mládež představuje. A ani nejde o to, že bych si představoval lepší partii - nijak dceři do života nehodlám kecat (a ani by si nenechala, v tom je hodně po mě ), ovšem od kluka bych čekal něco jako zodpovědný přístupk životu.

Vypadá to, že z toho udělám tak trochu seriál...
Hezký den.

---
www.dennapicu.pise.cz

14. 09. 2008 - 18:32

zu: Tak to se moc těším. Bude to fakt ze života - asi žádná červená knihovna. Pokud mohu soudit, tak dnešní generace si to představuje poměrně lehce. Mít co nejvíc peněz při co nejmenší námaze. Vidím to u řemeslníků. Odfláknout, ošidit(Mám to z vlastní zkušenosti z rekonstrukce bytu. Neskutečné.
A tou dobrou partií jsem myslela Muže, který něco v životě umí nebo se chce naučit, za něčím jde a je zodpovědný. Ale to jsou jenom představy.
A taky jsem netušila, že v těhle obchodech platí tak dobře, že stačí mít půl úvazku. Obávala jsem se, že to je bída.
No nic, těším se na počtení, odhodím-li skrupule, mohu se přidat, ale protože jsem už z jiné generace, mé názory mohou být předmětem pro mně nepřijemné diskuseTo, co pro mně je nepřijatelné, pro dnešní mlade zcela normální. Mám dceru, tak vím...Pište, pište, valachu.......Ráda vás čtu.

14. 09. 2008 - 22:06

hablina: Těhotenství není nemoc, k maturitě ji dokopej, tu mít musí - a lépe se jí bude učit teď, když ještě mimčo není na světě.Držím palce, ať jí to dobře dopadne

---
hablina.pise.cz

14. 09. 2008 - 22:06

markisha®blbne.cz: Třeba bude mít brzký tatínek více rozumu a dojde mu, že teď skutečně víc potřebuje...nedá se nic dělat, ale zase chválím, že si to chtějí nechat a neletí hned na potrat. Já jsem taky výsledek selhání pilulek, tzv. 0,01 procento, mamka bylo 27 a seznámila se s taťkou v léčebně pro duševně chor, kterýmu bylo 22. Ona tam bylo po zhroucení, když jí umřel tatínek a u babičky - její maminky se do toho začala projevovat schizofrenie a on tam byl, protože je psychopat. Ideální kombinace, taky to dopadlo šíleně, ale vznikla jsem z toho já a mamka mi řekla, že nikdy nelitovala, že se to stalo, že jsem byla její impuls k životu. Takže i to malý bude spíše pro okolí štěstím a určitě už je teď vidět, že vyhlídky na život bude mít taky daleko lepší, takže hlavu vzhůru.

---
markisha.blbne.cz

15. 09. 2008 - 08:38

hablina: To jsou tedy začátky...já jsem zase potomkem sestřičky a pacienta

---
hablina.pise.cz

15. 09. 2008 - 10:48

markisha®blbne.cz: A nakonec jsi si vzala doktora, ne?

---
markisha.blbne.cz

26. 09. 2008 - 08:39

hablina: Kdepak - ale tchýbně je také sestřička

---
hablina.pise.cz

15. 09. 2008 - 09:03

davidhavel: A pak že já svůj blog píši otevřeně... tomu říkám mluvit na rovinu co jsi tu napsala o svém rodinném zázemí... klobouk dolů!

---
davidhavel.pise.cz

15. 09. 2008 - 10:49

markisha®blbne.cz: Já už jsem zvyklá mluvit otevřeně, hlavně na terapiích))))

---
markisha.blbne.cz

15. 09. 2008 - 08:56

davidhavel: Tak to je fakt síla! Při čtení článku se nešlo škodolibě nesmát a přiznávám to, páč jsou to typické reakce zřejmě každého otce, který se dostává na vedlejší kolej a k tomu je pasován do role dědečka a k tomu "tak brzo"... na druhou stranu zcela chápu Tvé rozpoložení a logické námitky, které jsou Ti ale přesto prd platné... jj, jednou se budu vztekat asi ještě víc

---
davidhavel.pise.cz

15. 09. 2008 - 18:26

valach.ostravski: To o "vedlejší koleji" je tak blbé, že to nemůžeš mít z vlastní hlavy. To sis musel někde přečíst..

---
www.dennapicu.pise.cz

15. 09. 2008 - 13:36

dcera: Stejně Tě Miluju táto..

15. 09. 2008 - 13:39

davidhavel: Tak to mluví za vše a táta je na hniličku

---
davidhavel.pise.cz

15. 09. 2008 - 18:29

valach ostravski: Vztahy s dcerou jsou v pohodě, jen komunikace trochu vázne..
Ale myslím, že jsme našli vhodný způsob, kdy si nebudeme skákat do řeči a můžeme sledovat tok svých myšlenek.

---
www.dennapicu.pise.cz

16. 09. 2008 - 06:28

davidhavel: A my budeme mít něco zajímavého ke čtení No, zkrátka přeji, ať se to mezi vámi všemi srovná k vzázejmné souhře a ať je nastávající maminka i to budoucí malé bez komplikací!

---
davidhavel.pise.cz

17. 09. 2008 - 19:41

emté: No a já už se těším na Tvou novou rubriku "Vnoučátko", kde si připomenu jaké to bylo, když se to vylíhlo a rostlo a dospívalo... Přitom Ti budu tiše závidět, že si můžeš k sobě přivinout človíčka vlastní krve a budu se tajně těšit na své babkovství. O jeho mámu a tátu neměj strach, rodičovské pudy jsou silné.

19. 09. 2008 - 16:15

jaryk: Kéž by to takhle skončilo! Všichni Vám to přejeme, ale .... Zkušenost hovoří jinak. Já bych uživil dceru i s pěti vnoučatama a nemám pražádný strach, že by tohoto valach (třeba i s paní) nebyl schopen. Ale mít doma 30-letého chlapa, který mě bude vítat s cígem (přeháním třeba nekouří, to tady nikdo neříkal) a lahvoněm v ruce ( taky přeháním třeba nepije) v 20,00 hod sedřenýho jako psa, živícího s manželkou i jeho, to dámy prominou, to je ten "dennapicu.cz". A pak je teprv to rodeo, stěhování, babička - co děláš "my to vnouče už neuvidíme" slzy, nervy, hádky, noční pláč, probděné noci, a v šest na šichtu. Dcera se odstěhuje a po roce vrátí (v lepším případě) a rozvod, alimenty neplatí, sociálka - návštěvy, kontrola ručníků, povlečení od 55 letý baby co si ani nezuje kozačky, ale to už jsme skoro u nás. Ale u nás to dopadlo ještě hůř, švagrová se utrápila a v 33 letech odešla do nebe, bez rozvodu, dvouleté mimino u babky s dědkem - pěkné nadělení, dědictví táhne se to dosud. A jiné problémy - to si neumíte představit, pojištění se spořením plnění bere otec, stavební spoření mu nemůžeme založit, barák zdědit nemůže, protože se tatínek pak přistěhuje.
Otcovský pud - ano funguje, ale jen u někoho. Za 9 let syna neviděl, kromě náhodných setkání asi 3x, když jsem ho vzal na hory a tatínek jezdil s lyžařskou školou na sjezdovce, já tři svoje a jeho beru na dovču a na hory taky, a on nezavolá dědo hoď ho k autobusu k cizejm 20 dětem. Má prostě svoje koníčky - hory výpravy za cca 100tis, kytaru, ap., ale výživné ve výši 400,- Kč neplatí a další třetí rodinu - opět neštěstí - další děcko, pastouška bez vody na vesnici, zase hodná skromná holka, ale to se nedá vydržet, barák na spadnutí a on doma, jemu to stačí a "Kam mám jet?"
Zlatě by bylo kdyby se kvůli děcku nebrali, ale podhorská vesnice babičky a tak, svobodná matka to by bylo rodeo, ale netušili, že by to bylo nic co bylo potom. A tak se vzali.
Přeji Vám, ať je to všechno jinak než to vypadá, že to bude.
Mohu-li tedy radit: Nenechte se zatlačit do nějakého rozhodnutí nedostatkem času. Dnes to není žádná zvláštnost, tak se vemou až si založí rodinu a tím nemyslím dítě. Dítě je vždy dar a jako snad nevěřící dodávám z nebes, ale nespojujte ho s nějakým životním rozhodnutím. Těšte se na něj všichni a uvidíte. Starostí i bez svatby bude dost, ale krásné a řešitelné. A když se otec postaví na svoje nohy a prokáže, že umí uživit rodinu a je schopen citové stálosti, no pak svatba, nádherná, chtěná v klidu a s vědomím všech změn v životě - nového samostatného života.
Už musím. jedu na chatu na houby, asi nerostou, budu na Vás myslet...

18. 09. 2008 - 11:41

havel: vy jste tu pěkní šulini !!!! co to tu je za za brygoše co tak píše o své dceři !!
my tě dostat pod ruku !!! tak to děcko neuvidíš přes ty modřiny !!!

18. 09. 2008 - 11:52

davidhavel: Ó Bože, už zase někdo s mým příjmením, či jménem? za jehož projev se člověk musí cítit tak trapně, až pomalu lituje, že se nejmenuje jinak...

---
davidhavel.pise.cz

18. 09. 2008 - 11:55

zullu: hej sorry valach ale si pěkný kokot raději vymysli jak s toho ven a jak jím pomoct to se může stát každému,ale ty jsi pán neomylný žéééé KURWA

18. 09. 2008 - 12:05

davidhavel: to zullu: to ji jako má poslat na potrat? nebo za ní odmaturovat? či najít mladému jinou práci, resp. naučit ho makat? To asi nepůjde.. cosi tu svědčí o tvé inteligenci...

---
davidhavel.pise.cz

18. 09. 2008 - 12:01

jaryk: Zdravím všechny, a chtěl bych snad jen sdílet obavy, ono nejde snad o to, že se to narodí dříve, než bychom si přáli, fungující širší rodina by tu maturitu zvládla, ale co píšeš o tom chlapci mě nutí sem psát. To je tedy partner k pohledání - ve třiceti u maminky na půl úvazku v OBI (tam neplatí tak dobře, jak si tady myslí). Kdoví kolik dává domů na domácnost, (třeba nic) a těch pět tisíc mu stačí na kuřivo, pivko, telefon a dost, on víc přeci nepotřebuje!! Doufám, že si je nechcete nechat nastěhovat k sobě! Budete to živit všechno! Utrápíte se.
Po zkušenostech z naší rodiny doporučuji ať se holka nevdává, dceru s vnukem vždycky uživíte, nyní ať se třeba chlapec přistěhuje bude-li chtít, ale nevdávat, dokud nebude mít předpoklady alespoň na skromný začátek ( jak píšete alespoň nájemní byt a práci pro chlapa min 15 000,-). Přeji pevné nervy.

18. 09. 2008 - 12:08

davidhavel: to jaryk: naprosto soulasím a sdílím názor, jen s těmi 15ti tis je to sporné... tady u nás je má málokdo. Já mám více než dvě zaměstnání a dohromady to nedám...

---
davidhavel.pise.cz

19. 09. 2008 - 16:20

jaryk: Chápu, ale pro mě tady nepochopitelné. Nesehnal jsem řemeslníka za 250Kč na hodinu na ruku.

26. 09. 2008 - 08:43

hablina: Nezbytné náklady mojí pětičlené rodiny jsou 30 000 - a to žiju skromně. Plat pod 15 000 nebrat!

---
hablina.pise.cz

09. 10. 2008 - 11:40

jaryk: jedna věta a je to - za pět mých dlouhých příspěvků :O)

18. 09. 2008 - 12:53

markisha®blbne.cz: To bude rozumný určitě, souhlasím.

---
markisha.blbne.cz

18. 09. 2008 - 14:44

dennapicu: Myslím, že to vidím dost podobně, možná proto z toho nemám právě velkou radost.

---
dennapicu.pise.cz

18. 09. 2008 - 12:24

havel: jo přesně zullu ! napsat o své dceři že je idiot ! tohle mu neschvaluji !!!!

18. 09. 2008 - 12:35

zullu: to davidhavel-vidím že si na tom skoro stejně(5000,-za měs.) jako kluk z dopisu inteligente,s tvých slov je cítit jako by si to prožíval ty sám.Je smutné co se stalo ale psát že jsou IDIOTI je infantilní.Končím s touto diskuzí DŽUVY

18. 09. 2008 - 12:39

davidhavel: to zullu: to bude tvé nejlepší rozhodnutí, škoda, že tě nenapadlo tak před hodinou Jelikož o mě nevíš ani prd, tak tě nechám u myšlenky, že dělám někde na půl úvazku za 5tis/měs a nechávám se vydržovat rodiči.

---
davidhavel.pise.cz

18. 09. 2008 - 12:52

markisha®blbne.cz: Nemá cenu se dohadovat

---
markisha.blbne.cz

18. 09. 2008 - 13:39

izidoor: Valach,valach
Tebe bych chtěl za fotra.Jestli si před 12lety vydělával 30000 tak teď máš pade,ne?Není tudíž pro tebe problém,se o dceru postarat a do začátku jim trochu pomoct.A to jak finančně,tak i fyzicky a psychicky. Navážet se do vlastní dcery? Běž do řitiska... Navíc oni za selhání antiny nemohou a nevím,co s tím má společného změna prostředí!?!?! Tak žaluj Durex a né synka. Je sice brzda,ale teď ho to donutí se starat.Pozná co je život.
A ty Davidhavel si taky pěkná brzda,když máš dvě roboty a nemáš ani patnáctku.Proto si furt sám a serfuješ po takových stránkách.
Chlapi,dejte se do pořádku,jinak vás dám na chlapnapi...cz

18. 09. 2008 - 14:18

markisha®blbne.cz: Já osobně si myslím, že každej rodič by se "navážel" do svých dětí, pokud by měli před maturitou a stalo se jim tohleto. Každý člověk je zodpovědný sám za sebe, rodičům vděčí za to, že jim vůbec dali život a pokud už jsou plnoletí, není POVINNOST rodičů se o ně starat, naopak si myslím, že by si pak děti měly starat o své rodiče. A navážet se do někoho, že má malý plat mi přijde ubohý, já spíš nemám ráda lidi, zvláště, když se snaží a má dva úvazky, mně přijde spíš ostudný, když někdo nepracuje a má možnost a místo toho parazituje na sociálním systému nebo právě na těch rodičích....

---
markisha.blbne.cz

19. 09. 2008 - 06:39

davidhavel: Děkuji za zastání... nemyslím si, že bych dělal tak podřadnou práci, za to co dělám, bych v Praze měl třicet jak vystřižených, jenže z Prahy nejsem a ani být nechci...

---
davidhavel.pise.cz

19. 09. 2008 - 07:47

markisha®blbne.cz: Nic si z toho nedělej, já z Prahy jsem a tu patnáctku taky nemám....

---
markisha.blbne.cz

19. 09. 2008 - 07:52

davidhavel: No fakt ale je, že od Tebe, jako od ženské, to ale zase čeká málokdo...

---
davidhavel.pise.cz

18. 09. 2008 - 14:49

dennapicu: Jak se řeže dřevo v baumarktu? Sere tě to, co?
Jestli po tom toužíš, zajdem Brody a můžeme to probrat. Srabe! Schovanej za počítačem si myslíš, že jsi anonymní?? Nevěř tomu, vím, odkud se připojuješ.
A abych nezapomněl, máš BAN!

---
dennapicu.pise.cz

19. 09. 2008 - 06:36

davidhavel: to izidoor: jestli já jsem brzda, tak ty jsi kotoučovka.. ale s tím asi nic neuděláš Nevím, kde jsi vzal že jsem sám, ale budiž a jakou práci dělám a za kolik peněz, je jen moje věc, to bylo pouze konstatování, že není tak jednoduché si vydělat těch 15...

---
davidhavel.pise.cz

09. 10. 2008 - 11:37

jaryk: samozřejmě souhlas, není jednoduché vydělat 15 000,-, ono taky proto není jednoduché ani uživit rodinu - viz příspěvek níže

18. 09. 2008 - 14:26

rusák: prodáváte ? děláte něco ?

18. 09. 2008 - 14:42

dennapicu: Tak se zdá, že izidoor, rusák, zullu a havel (nemám na mysli Davida) se minimálně hlásí z jednoho počítače, pokud přímo nejsou jedna a táž osoba. A co je nejzajímavější, je to z firmy, kde přítel mojí drahé dcery pracuje. Doufám, že jsou za tím jeho kamarádi a ne on sám, protože to bych si musel myslet něco velmi nelichotivého.

---
dennapicu.pise.cz

18. 09. 2008 - 23:25

zullu: Zdar dennapicu možná jsme jeho kamarádi možná né, chtěl si diskuzi k tvému tématu tak ji máš prostě píšu co si myslím.Taky mám dceru a né tak velkou a nevím co bych v tvé situaci dělal ale teď to vidím takto.Přítel Tvé dcery se možná k tomu postaví jako chlap ale myslím si že to je na diskuzi mezi Vámi dvěmi.Na řešení takových problémů mám trochu jiný názor možná pro to že jsem trochu mladší ale nezoufej možná mu ještě někdy poděkujěš.

19. 09. 2008 - 02:12

robka: Zullu,či jak si říkáš, když nevíš, co bys v té situaci dělal, tak nekritizuj, ano? Řeš si své problémy, až Ti takové nastanou s Tvou dcerou, dle svého jiného názoru.
Mimochodem, o diskusi se Tě tady nikdo neprosil. Ani o to, aby jsi kohokoli na tomto fóru urážel či kritizoval. Nemáš na to žádné právo! Stejně jako nemáš nejmenší právo někoho odsuzovat!
Přítel naší dcery se k situaci, která nastala, jako chlap postavil. Dceru ani dítě nezavrhnul a plánuje s nimi společný život. Těší se, až bude tatínkem, a s ním celá jeho rodina. Ve svých letech by měl ale vědět, že by se měl postavit jako chlap i před rodiče své partnerky! Věř, že my za ním nepůjdeme. Informace o tom, jaké kroky podniká, jak si představuje budoucnost s naší dcerou a dítětem, a co pro to je schopen a ochoten udělat nyní, a co později, bychom se měli dozvědět od něho, ne prostřednictvím jiné osoby! A určitě by pro něj bylo přínosem v té souvislosti vědět, jakým způsobem jsme nebo nejsme schopni dnes nebo do budoucna my, rodiče jeho partnerky, jim poradit a pomoci. Je to naše dcera, kterou nade vše milujeme, stejně jako tu druhou. A to hovoří za vše. O tom všem by měla být diskuze mezi námi. Zatím není s kým komunikovat.

19. 09. 2008 - 07:07

davidhavel: Dobrý komentář. Opět zde volám po funkci bodování komentářů, ačkoli vím, že křičím na špatném místě Je fajn, že se všichni podílíte na webu vaší hlavy rodiny Vypadá to, že jste srdeční lidé, synáček se evidentně bojí, že by slyšel, co slyšet nechce - kritiku, ale alespoň, že se (zatím) k situaci staví takto. Tak jen tak dál!

---
davidhavel.pise.cz

19. 09. 2008 - 06:41

davidhavel: Hups! A je to tu! Vypadá to, že "synáček" trošku objektivní kritiky neustál a když nic jiného, nechává své názory tlumočit jinými... njn, i takoví jsou mezi námi...

---
davidhavel.pise.cz

19. 09. 2008 - 08:34

dcera: Mů přítel to nebyl jelikož neměl směnu, a až zjistim MILÁNKOVE, kdo za tím stojí, tak si me nepřejte, protože teď bych mohla porážet i stromy! To že se svého kamaráda a jeho partnerky zastanete dobrá, ale PROČ se přitom navážíte do partnerčiny rodiny? Víte vůbec co jste způsobili? Teď jste nám to ještě více posrali, jelikož si teď má rodina má právo myslet že vás k tomu můj přítel možná i nějak naváděl. Není to sice pravda ale myslet si to můžou, mají na to právo a já být mými rodiči tak si to myslím, naštěstí já vím, že V. by si to NIKDY nedovolil, jelikož je SLUŠNĚ VYCHOVANÝ, ne jako vy. Až se dozvím (což JÁ se určitě dozvím!) kdo to byl, vyřídím si to s vámi, na to vemte jed. Myslela jsem si, že jste alespoň trochu kultivovaní, měla jsem o vás lepší mínění. Co na to říct? Posrali jste nám to. Vy že si říkáte jeho kamarádi?

19. 09. 2008 - 08:44

dcera: Doufám že jste spokojení, STRAŠNĚ JSTE NÁM "POMOHLI"!! Teď můžu jít leda tak na pár měsíců do nemocnice kvůli rizikovému těhotenství, jestli tyhle nervy Nikolka nebo Mareček ustojí, tak to bude zázračné dítě.

26. 09. 2008 - 08:47

hablina: To víš že ustojí - nerozčiluj se zbytečně kvůli hloupým komentářům, je to jen internet, zatímco mimčo je realita.Držím ti palce, ať zvládneš v pohodě maturitu i těhotenství

---
hablina.pise.cz

19. 09. 2008 - 10:23

arbter vítězslav: Tak jo,jsem tady a zdravím všechny zůčastněné.Jsem ten nezdara o kterého tady jde.Tahle debata se mi vůbec nelíbí ale musím se zůčastnit abych vyvedl z omylu některé lidi co nemají páru oč tady jde. Pokud je zde řeč o penězích,tak vám to vysvětlím následovně... Pracuji v obchodě a jak je známo tak tržby marketu ovlivňují platy zaměstnanců. Chcete čísla? Dobrá, můj plat se pohybuje od 8000,- do 18000,- čistého. Mám jeko jediný z marketu zvýhodněnou smlouvu.Stačí?
Dále,mé první zaměstnání bylo hodně depresivní a výplata ještě depresivnější-4500,- Je to už dávno, ale bez práce byť špatné jsem nikdy být nechtěl.
Nikdy jsem si na nic od nikoho nepůjčil,ale vždy jsem si koupil všechno co jsem chtěl. Rozvážel jsem i letáky jen abych si přividělal,bylo to časově hodně náročné. Takže pokud se někdo domnívá že se nedokážu postarat o svou rodinu, tak se šeredně plete.
S těma lidma z práce co tu píšou si to ještě vyřídím... Za ně se omlouvám.

19. 09. 2008 - 16:36

jaryk: No to je jiná, ale proč jsi nešel k rodičům své dívky a neprobral jsi s nima další plány, bydlení, případnou finanční pomoc a tak. Proč je necháváš několik týdnů trápit? Ty nevíš jaký mají o svoje a nakonec i o Tvoje dítě strach a starost?
P.S vydělávat, ale dnes na tu češtin kašlou všichni

19. 09. 2008 - 10:30

markisha®blbne.cz: Hlavně se všichni smiřte a myslete na to malý, to za tohle všechno nemůže.

---
markisha.blbne.cz

19. 09. 2008 - 10:59

viťa: A ještě k tomu proč jsem v mých 27 letech stále u rodičů. Je to prosté,kdo z vás co tu píšete platí dva nájmy? Hmm? nevím jak vy ale já nemám rád samotu takže bych v tom bytu ani nybyl a platil zbytečně byt plus to co dávám rodičům.
Žádnou z dřívějších známostí bych si k sobě stejně nikdy nenastěhoval,to až Ivanka je ta pravá láska pro kterou má smysl žít...

20. 09. 2008 - 00:56

markisha®blbne.cz: Takže všechno dobře dopadne, když je vůle i láska. Hlavně, ať se Dcerka už nerozčiluje a soustředí se na dítě a školu, přeju všem hodně štěstí.

---
markisha.blbne.cz

20. 09. 2008 - 08:46

emté: Dobrý kabaret... já jsem si z toho, Valachu, vzala ponaučení, v kterém se výstižně hovoří o tom, že co se doma uvaří, má se tam i sníst.

20. 09. 2008 - 22:52

sargo: Tak tohle je článek (+ debata) roku.
Se svým "tak na ten film půjdeme, bude z toho pěkný blog" si připadám jako žabař
Držím palce všem a hlavně nastávající mamině. Okolnosti možná nejsou optimální, ale ten pocit, jak uvnitř roste fazolka, je prostě... neopakovatelný.

---
sargo.pise.cz

21. 09. 2008 - 16:18

newold®blbne.cz: Hezky se to čte. Myslím to vážně, bez sebemenší špetky ironie. ...A jestli mohu špitnout něco málo i já, pak tedy - před třiadvacetilety jsem maturovala. Byl červen. A 23. července, několik málo dní po maturitě, jsem ležela na porodním sále s nohama do praku, za ruku mě držel nějaký medik, neb byly prázdniny a sál jich byl plný, a soucítil se mnou. Byla jsem mladá, moc hubená a porod byl komplikovaný. Narodil se mi klučina. Za další dva roky dcera. ...No... a za rok na to přišla první operace. Bylo mi 22. ...Od té doby nemohu mít děti. Proč to říkám? ...Všechno se děje proto, že se to stát má. Kdybych s rozením čekala byť jen pět let, nikdy v životě bych ten úžasný pocit porodit dítě nezažila. ...dceři i miminku přeju hodně zdraví a Tobě pevné nervy!

---
newold.blbne.cz

23. 09. 2008 - 09:49

kobliha: Uf. Dočetla jsem všechny komentáře a je mi z toho nějak ... divně. Přesto mi ta situace připadá minimálně dobře nastartovaná. Už jen to, že můžete komunikovat aspoň prostřednictvím tohoto blogu (i když vám do toho kecá milion lidí). Určitě to pak půjde i v reálu.
Budoucímu taťkovi bych přála víc odvahy. Vedle dítěte a partnerky určitě taky dospěje a třeba se jednou budete divit, jak zodpovědný rodič se z něj stane. Možná máme na budoucí členy rodiny přehnané nároky. Třeba překvapí. A nebo taky ne a dceři bude líp bez něj.
Vy rodiče ji v tom, Valachu, určitě nenecháte - a ona, vychovaná v tak perfektním zázemí, bude stoprocentně vědět, co je pro ni a pro dítě lepší - jestli žít s nedospělým partnerem, který ji neuživí a bude mamánek (nebo se fakt srovná) nebo bez něj.
Jak už tady někdo říkal: Mít dítě takhle brzo je i výhoda. Brzy vyroste a mamina se pak může věnovat studiu a všem ostatním věcem v době, kdy se její vrstevnice budou nervovat, že nemůžou otěhotnět.
Budoucí mamince bych určitě doporučila (to zní příšerně - doporučila!) dodělat školu, i když to bude těžké - s břichem, nevolnostmi, rozházenými hormony atd atd atd.
A taťkovi (tomu budoucímu) třeba teď dojde, jak čekáte na to, až se ke své situaci postaví jako chlap a přijde jako dospělý člověk za vámi, aby probral všechno, co je třeba (a jestli mu to nedojde, tak to fakt není chlap).
O komentářích z jeho pracoviště asi nemá cenu diskutovat. Kéž by se zeťák obklopoval jinými lidmi (třeba i v jiné práci, kterou si podle mě bude muset hledat, jestli chce uživit svou partnerku s dítětem - protože z vlastní zkušenosti musím říct, že kde jsou děti, lítají peníze velkou rychlostí).
Přeju vám všem hodně síly, tolerance, komunikace a hlavně zdraví. A doufám, že dáš vědět, jak to u vás pokračuje. Myslím na vás!

P.S. Promiň, že jsem se tak rozepsala...

---
kobliha.pise.cz

25. 09. 2008 - 19:05

sonja: I já jsem dočetla všechny komentáře a souhlasím s *koblihou*,že i mně je z toho nějak smutno...Obzvlášť z těch nehezkých kometářů.Jak zde již bylo napsáno,dítě je dar a v dnešní době si myslím,že o to více,když je tolik žen,co nemohou otěhotnět,či mají riziková těhotenství.Za nás toho tolik nebylo.I já věřím,že jim pomůžete a věř,že až se mrňous narodí,vše špatné se zapomene.A především by měla mít nyní dcera klid,nestresovat se,mohlo by to miminku ublížit.Moje dcera se v těhotenství nepohodla s vlastním otcem(ne její vinou) a málem o miminko,k vůli stresu,přišla.Kdyby bývala o něj přišla,tak bych toho mého exíka snad zabila.Od té doby nejsou již v kontaktu a ani svého krásného vnoučka neviděl.Přeji mamince pohodové těhotenství a miminku,ať se mu v bříšku líbí.A doufám,že příště si už přečtu jen samé krásné zprávičky...

14. 03. 2012 - 19:03

alisa: Máš opravdu dobrý blog, hezký články.

29. 07. 2012 - 22:22

dcera: Ach bože, i po letech mě tento článek dokázal rozpálit na nejvyšší stupeň, měla jsem rozepsaných tolik komentářů na svou obranu, že by to vydalo minimálně na A4ku..
Ale mám pro vás jen jediné souvětí:

Všichni mi záviďte, neboť mám nejlepšího muže na světě, krásného zdravého syna a BÁJEČNÝ život!