valach-ostrawski: Co nejdříve po rozvodu. :D Hned jak si na něj vydělám. Vypadá to, že Kangoo spadl do segmentu nízkonákladových aut, četl jsem někde, že má přijít naprosto nová generace a tohle, jestli má velikostní parametry Kangoše, tak je pro mě jasná volba. Musím si do toho sednout.
jarmik: Rozhodně vydařená reklama:-)
Koukám, že ta osobní verze je levnější, než jsem myslel - 270 tis. v nějaké použitelné výbavě. Jenom pro vožení rodiny chci dneska už hlavové airbagy, ty tam nedávají ani za příplatek, to by měli doplnit.
Já znám dva lidi s Loganem a nenadávají.
valach-ostrawski: Seš rozmazlenej, nebo nevíš, co s prachama. :D Já jezdil ještě v žigulíku a stodesítce - a žiju - a argumenty o hustotě a bezpečnosti tehdejšího provozu a podobně neberu. Jak často potřebuješ hlavové airbagy?? Tyhle serepetičky nemají s bezpečností provozu společného nic, co by bylo pozitivního - díky nim se jenom spousta nýmandů cítí bezpečněji a zbytečně prasí. Ale to nejdůležitější je skutečnost, že zvyšují cenu automobilu a náklady na servis.
Víš, kdy došlo k největšímu meziročnímu nárůstu dopravních nehod? V roce, kdy bylo nařízeno používání bezpečnostních pásů..
A nejbezpečněji by se jezdilo, kdyby byl povinně uprostřed každého volantu třicet centimetrů dlouhý, ostrý a špičatý trn - to by si každý řidič zatraceně rozmyslel každý pohyb.
Renault tímhle způsobem zhodnocuje staré modely a nástroje a linky na jejich výrobu, osobně to považuju za velmi dobrý nápad, koneckonců i Němci ze Škodovky už začínají tuhle ideu kopírovat. A pro mně je Kangoo za půl mega nedostupný, v téhle verzi je to zajímavější.
Co vlastně potřebuje člověk za výbavu? Příjemný je centrál s DO, elektrické stahování oken a vzhledem k letnímu počasí má logiku klima. Ale i bez toho se dá obejít docela dobře.
Byly doby, kdy na generálku motoru stačil klíč 13/17, kladivo, šroubovák a hever. Sám jsem dokázal ze tří vraků Škoda 110 v roce 1989 složit jedno dobré, pojízdné auto jen tak na dvorku (a to jsem jenom blbej inženýr, ne automechanik) - myslíš, že by to dneska s těmi současnými auty šlo?
Já si nepotřebuju pořizovat nástavec na penis, mi stačí auto, které mě dopraví z místa na místo za rozumné (provozní a pořizovací) náklady. :)
hospodynka: Neopravitelnost vlastními silami daná přemírou elektroniky ve voze mě děsí, ale doba už je taková. I proto se snažíme udržet feldu při životě jak nejdéle to půjde, byť vypadá už hodně omšele a vykazuje spoustu drobných....nedokonalostí (prokluzuje spojka, nefunguje klakson). Další auto bude nejspíš starší oktávka.
jarmik: S tou výbavou je to stejně jen hra, protože i na tu klimu i na dva airbagy navíc jsou náklady dle mého ve stokorunách, maximálně třeba 2 tis. Jiná věc je, co za to oni zkoušejí dostat.
Ty moderní výbavy mě se moc líbí, já bych to chtěl všechno. Já se těšim, až to bude jezdit samo, třeba se toho dožiju.
Oblíbil jsem si tempomat, ne že by to jezdilo efektivně na tempomat, ale protože to nakonec ušetří (a nezabiju se) jen tim, že jezdim o hodně pomaleji. Líbil by se mi adaptivní, aby se držel na dálnici nějakého auta přede mnou.
Z výbavy, co nemám, tak bych chtěl ještě vyhřívané přední okno, co mají Fordy. Měl jsem to jednou a už na to budu celý život každý ráno vzpomínat. Když nemám garáž, tak to škrabání každý ráno je hrozný.
Ale ten Dokker vypadá fakt slibně. Souhlasim s tím, že takovýhle auta nikdo zatím nenabízí a spousta lidem poslouží.
lentilka®sdeluje.cz: No ty ses rozjel, snad toho jarmik tolik nerekl.. :-)
Mobil videjka nepodporuje, doma mi to zdechlo, tak nevim, v cem te mam vyhlizet. *plac*
valach-ostrawski: Však to nebylo ve zlém. :)
renault přesouvá kangoo první generace do "druhovýroby". Alespoň tak nějak to bylo kdesi komentováno. Pro mě to znamená, že bych se mohl dostat k docela dostupnému autu právě proto, že nepotřčebuju ta čančátka a serepetičky, které jsou dneska tak "in".