valach-ostrawski: Seš rozmazlenej, nebo nevíš, co s prachama. Já jezdil ještě v žigulíku a stodesítce - a žiju - a argumenty o hustotě a bezpečnosti tehdejšího provozu a podobně neberu. Jak často potřebuješ hlavové airbagy?? Tyhle serepetičky nemají s bezpečností provozu společného nic, co by bylo pozitivního - díky nim se jenom spousta nýmandů cítí bezpečněji a zbytečně prasí. Ale to nejdůležitější je skutečnost, že zvyšují cenu automobilu a náklady na servis.
Víš, kdy došlo k největšímu meziročnímu nárůstu dopravních nehod? V roce, kdy bylo nařízeno používání bezpečnostních pásů..
A nejbezpečněji by se jezdilo, kdyby byl povinně uprostřed každého volantu třicet centimetrů dlouhý, ostrý a špičatý trn - to by si každý řidič zatraceně rozmyslel každý pohyb.
Renault tímhle způsobem zhodnocuje staré modely a nástroje a linky na jejich výrobu, osobně to považuju za velmi dobrý nápad, koneckonců i Němci ze Škodovky už začínají tuhle ideu kopírovat. A pro mně je Kangoo za půl mega nedostupný, v téhle verzi je to zajímavější.
Co vlastně potřebuje člověk za výbavu? Příjemný je centrál s DO, elektrické stahování oken a vzhledem k letnímu počasí má logiku klima. Ale i bez toho se dá obejít docela dobře.
Byly doby, kdy na generálku motoru stačil klíč 13/17, kladivo, šroubovák a hever. Sám jsem dokázal ze tří vraků Škoda 110 v roce 1989 složit jedno dobré, pojízdné auto jen tak na dvorku (a to jsem jenom blbej inženýr, ne automechanik) - myslíš, že by to dneska s těmi současnými auty šlo?
Já si nepotřebuju pořizovat nástavec na penis, mi stačí auto, které mě dopraví z místa na místo za rozumné (provozní a pořizovací) náklady.